6 mar 2016

ULUBIEŃCY LUTEGO

                                                                                       Hejka! 
              Dzisiaj mam dla was posta którego bardzoo lubicie, co mnie oczywiście
                                bardzo cieszy a więc bez przedłużania zacznijmy



                                                         Zacznijmy od kosmetyków
       Ulubieńcami byli- żel antybakteryjny, żel pod prysznic,balsam do ust coca cola

                                         Żel antybakteryjny bath&body works
              Zdecydowanie bardzo często używałam tego produktu w tym miesiącu 
              a z reguły brałam go ze sobą do szkoły wydajność jest okej zapach piękny
                    brałam go ze sobą do szkoły wydajność jest okej zapach piękny
                 i oczywiscie umyję nam te ręce co w szkole czesto sie jednak przydaję

                                           Żel pod prysznic THE BODY SHOP
            W ostanich ulubieńcach wydaję mi się że polecałam też żel z the body shop
               ale inny zapach a w tym tygdniu bardzo lubiłam żel o wsumie nie wiem w 
           jakim  zapachu  jest słodki i bardzo cukierkowy a więc bardzo wam polecam

                                                   Balsam do ust coca cola
              Ten balsam mam na serio długo już ale nigdy jakoś nie używałam w tym 
              miesiącu wyciągnełam go i zaczełam używać noszę sobie go do szkoły i
                             sprawdza się na prawde fajnie piękny zapach coca cola

                                                  Następna kategoria to jedzenie
                    w tym miesiącu bardzo polubiłam masło orzechowe jest mega pyszne
          ja mam  swoje z lidla ale jest one tam jak jest tydzień z jedzeniem z ameryki
Kolejna kategoria to muzyka 
W tym miesiącu słuchałam dość starej piosenki Ariany ale jakoś
 mi się bardzo podoba!

Więc to by było na tyle mam nadzieję że wam się podobało 
dziekuje za przeczytanie i zapraszam do komentowania!

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ulubione tamtego miesiaca.
    Cudowna piosenka jest to moja ulubiona :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy, musze w końcu wypróbować te żele antybakteryjne, ale jakoś do Warszawy mi nie po drodze. Kocham te masło orzechowe to mój ulubieniec, a piosenki Ari też czesto w lutym słuchałam.
    Ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy! Niestety w mojej miejscowości nie sprzedają tych żeli antybakteryjnych, ale bardzo chciałabym je przetestować, mam nadzieję, że w końcu mi się to uda! Koocham masło orzechowe! Pomadka tez super. Chyba każdy chciałby poczuć smak coca-coli na ustach :D!
    Pozdrawiam:)
    http://oursecretlife15.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post
    Aagnesblog.blogspot.com
    Snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam o zapachu coca coli jest super! :D
    http://ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę <3
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post zajebiste zdj pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez InvincibleBlog